Вознесенськ. Інформує податкова Человек и город

Податківці розповіли про електронні сервіси ДФС

Днями  у Вознесенській ОДПІ ГУ ДФС у Миколаївській області відбулося засідання «круглого столу»,  під час якого працівники інспекції розповіли  підприємцям про електронні сервіси, які пропонує Державна фіскальна служба України.

Начальник Вознесенської ОДПІ Наталія Манжелей перш за все звернула увагу присутніх на те, що за допомогою сервісу «Пульс» платники податків можуть оперативно проінформувати про неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби та вирішити суперечливі питання, які виникаюттковаь у сфері адміністрування податків та митних платежів. Телефон цілодобової лінії антикорупційного сервісу «Пульс» (044) 284-00-07.

Далі начальник відділу реєстрації платників та електронних сервісів Вознесенської ОДПІ Валентина Домущей повідомила, що на офіційному веб – порталі ДФС України розміщено чимало електронних сервісів, якими платники податків мають можливість скористатися. На сьогодні успішно працюють наступні електронні сервіси: «Електронний кабінет платника податків»; «Дані Реєстру платників ПДВ»; «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера»; «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс»;  «Акредитований центр сертифікації ключів»; «Антикорупційний сервіс «Пульс»; «Електронна звітність»;  «Анулювання реєстрації платників ПДВ»; «Реєстр платників єдиного податку»; «Декларування on-line»;   «Дані про взяття на облік платників податків»; «Митна статистика»; «Заповнення декларації громадянами»; «Електронна митниця»; «Реєстр страхувальників»; «Інформація про РРО»; «Інформація про КОРО». Перелік сервісів, що надаються Державною фіскальною службою України постійно розширюється та вдосконалюється, адже це вимога часу. Доступ до вказаних сервісів можливий із веб-порталу ДФС України (http://sfs.gov.ua/)   –  наголосила керівник підрозділу.

На завершення  зустрічі платникам були надані відповіді на запитання щодо практичного застосування електронних сервісів ДФС.

Єдиний податок – потужне джерело надходжень місцевого бюджету

Суб’єкти господарювання міста Вознесенська та Вознесенського району, які обрали спрощену систему оподаткування, з початку цього року до місцевого бюджету сплатили 6629,5 тис. грн. єдиного податку. В порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження зросли на  526,2 тис. грн.

За словами начальника Вознесенської ОДПІ ГУ ДФС у Миколаївській області Наталії Манжелей, найбільшу частку надходжень до місцевого бюджету забезпечують фізичні особи – підприємці. Так, ними з початку року сплачено 5117,6 тис. грн. єдиного податку. Юридичні особи сплатили 1511,9 тис.  грн.

Нарахування єдиного внеску при відсутності доходів у підприємців – право, а не обов‘язок

Вознесенська ОДПІ ГУ ДФС у Миколаївській області нагадує, що фізичні особи – підприємці, які перебувають на загальній системі оподаткування, та особи, які провадять незалежну професійну діяльність нараховують єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (єдиний внесок) на суму доходу (прибутку), отриманого від їх діяльності, що підлягає обкладенню податком на доходи фізичних осіб. При цьому сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску за місяць, у якому отримано дохід (прибуток).

Якщо платником не отримано дохід (прибуток) у звітному році або окремому місяці звітного року, платник має право самостійно визначити базу нарахування, але не більше максимальної величини бази нарахування єдиного внеску (01.01.2015 по 31.08.2015 становить 20706,00 гривень, з 01.09.2015 – 23426,00 гривень). При цьому сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску (з 01.01.2015 по 31.08.2015 становить 422,65 гривень, з 01.09.2015 – 478,17 гривень).

Звертаємо увагу, якщо вище вказані фізичні особи – підприємці, не отримували доходів (прибутків) у звітному році або окремому місяці звітного року, такі особи можуть не визначати базу єдиного внеску, оскільки вказаною нормою передбачено право, а не обов’язок платника.

Роз‘яснення щодо обчислення єдиного внеску розміщені на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (ЗІР) у категорії 301.

Довідки за телефоном 4-12-62.

Майже 584,4 тисяч гривень податку сплатили власники нерухомості Вознесенщини

Платники Вознесенщини з початку року сплатили 584,36 тис. гривень податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, зокрема 572,30 тис. грн. сплачено юридичними особами та  12,06 тис. грн. фізичними. Фактичні показники аналогічного періоду минулого року перевищено на 569,1 тис. грн..

Нагадаємо, що відповідно до норм статті 266 Податкового кодексу України обчислення суми податку з об’єктів житлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості. Податкові повідомлення-рішення про сплату сум податку та відповідні платіжні реквізити надсилаються платнику до 1 липня року, що настає за базовим (податковим) періодом (роком), а сплачуються – протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.

Порядок надання консультацій органами ДФС

Податкова консультація – допомога контролюючого органу конкретному платнику податків стосовно практичного використання конкретної норми закону або нормативно-правового акта з питань адміністрування нарахування та сплати податків чи зборів, контроль за справлянням яких покладено на такий контролюючий орган, відповідно до п.п. 14.1.172 п. 14.1 ст. 14 ПКУ.

Законом України від 17.07.2015 р №655 внесено зміни до  ст. 52 ПКУ  щодо порядку надання консультацій. Встановлено, що консультації, крім узагальнюючих, надаються: в усній формі –  всіма контролюючими органами; у письмовій або електронній формі – контролюючими органами в Автономній Республіці Крим, містах Києві та Севастополі, областях, міжрегіональними територіальними органами, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, та підлягають обов’язковому розміщенню на сайті контролюючого органу, який надав консультацію, протягом 10 календарних днів після дня їх надання без зазначення найменування (прізвища, ім’я, по батькові) платника податків та його податкової адреси.

Отже, податкові консультації у письмовій формі мають право надавати ДФС, Головні управління ДФС у областях, м. Києві та Міжрегіональне головне управління ДФС – Центральний офіс з обслуговування великих платників. Будь-які державні податкові інспекції мають право надавати податкові консультації виключно в усній формі.

Вознесенська ОДПІ

Show Buttons
Hide Buttons