ПИТАННЯ – Є. ВІДПОВІДІ  НЕМАЄ Власть

Надала мені нечиста сила відвідати один з популярних сайтів міста, де саме велась трансляція засідання 16-ї сесії Южноукраїнської міської ради 7-го скликання. На екрані комп’ютера: чинно сидять народні обранці, в центрі – президія, лічильна комісія та доповідач, яка умовляє депутатів  встановити очільникам міста підвищені премії. Розмова ведеться про рівень зростання від 150 до 190 відсотків посадового окладу в залежності від посади. Аргументи: наші керівники найбідніші серед асоціації держслужбовців атомних міст України. При цьому приводиться середня оплата праці в м. Кузнецовську (зараз – Вараш), яка дійсно вища, ніж в Южноукраїнську.

Але ж це не значить, що такою має бути оплата чиновників і в нашому місті. І головне: преміювання працівників здійснюється за високі виробничі показники, або за успішне виконання покладених завдань, забезпечення соціально – культурного розвитку міста та за інші результати роботи, які поліпшують рівень життя мешканців. На жаль, критерії до преміювання  чиновників так і не вдалось почути і чомусь розгляд цього питання на сесії не висвітлюється  у повідомленні на офіційному сайті міста.

Ніхто не заперечує – кожному  хочеться жити краще і отримувати достойну оплату праці на користь громади. А премія – це форма стимулювання діяльності чиновника і не більше. Важливо, щоб при цьому зрівнялівка і примітивне марнотратство не запанували у міських фінансах.

На сесії згадувалась Кузнецовська міська рада, де вища оплата праці чиновників. Постає питання: «А які ж досягнення в роботі очільників західного міста енергетиків Рівненської АЕС, як вони дбають про жителів?»

Відповідь на це запитання знайшов на офіційному сайті Кузнецовської міської ради. То ж пропоную читачам ознайомитись у скороченому вигляді з публікацією «Про уточнення міського бюджету», яка міститься на сайті міськради (http://www.kuznetsovsk-rada.gov.ua):

«В бюджет нашого  міста протягом першого півріччя 2016 року додатково надійшло 26 319, 5 тис. грн, або на 29,8 відсотка більше проти планового показника. Це стало можливим в результаті збільшення фонду оплати праці протягом звітного періоду та, відповідно, росту суми податків до бюджету; змін в нарахуванні окремих місцевих податків. Відповідно до Бюджетного кодексу України, перевиконання доходної частини бюджету більше ніж на 5% дає право на збільшення витрат на утримання установ та проведення заходів міських цільових програм.

В результаті спільної роботи депутатського корпусу міської ради, керівництва міста та бюджетних установ були визначені основні напрями спрямування додатково отриманих коштів:

  1. Загальний фонд –   7 568,050 тис.грн, з них:

– 3 803,1 тис.грн – зарплата з нарахуваннями, предмети, матеріали, медикаменти, продукти харчування, оплата послуг, поточний ремонт покрівлі пологового відділення,облаштування та ремонт відділення жіночої консультації у приміщенні пологового будинку, влаштування 9 пандусів;

– облаштування санвузла підліткового клубу «Обрій»;

– 236,650 тис.грн – влаштування поручнів та з’їздів для інвалідних візків, поточний ремонт камери-гасника;

– 462,411 тис.грн – заходи міської програми благоустрою міста: електроенергія для вуличного освітлення, придбання та встановлення велопарковок, утримання притулку для бездомних тварин;

– 2 520,0 тис.грн – заходи підтримки створення об’єднань співвласників багатоквартирних будинків: встановлення приладів обліку холодної, гарячої води, тепла, електроенергії;

– 591,125 тис.грн – ямковий ремонт по внутрішніх кварталах;

– 18,460 тис.грн – проведення заходів до Днів сталої енергії;

– 50,0 тис.грн – заходи програми розвитку цивільного захисту: закупівля паливо-мастильних матеріалів;

– 117,645 тис.грн – заходи програми морального та матеріального стимулювання: придбання нагрудних знаків для ліквідаторів аварії на ЧАЕС.

  1. Спеціальний фонд – 491,162 тис.грн, з них:

– 10,0 тис.грн – придбання портативної звукопідсилюючої апаратури з автономним живленням;

– співфінансування капітального ремонту покрівель ОСББ на суму 2 200,0 тис.грн;

– 753,220 тис.грн – придбання дитячого майданчика, обладнання для спортивних майданчиків, насосів для фонтану;

– 160,0 тис.грн – заходи підтримки створення об’єднань співвласників багатоквартирних будинків: придбання приладів обліку холодної, гарячої води, тепла, електроенергії;

– 496,852 тис.грн –  створення та встановлення системи відеоспостереження міста, інші заходи.

  1. Загальний фонд –   359,147 тис.грн, з них:

– 96,977 тис.грн – поточний ремонт міжпанельних швів ДНЗ №2;

– 243,370 тис.грн – заробітна плата з нарахуваннями по ЗНЗ  за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету, поточний ремонт санітарно-побутових приміщень гімназії, придбання програмного забезпечення;

– 18,8 тис.грн – придбання нагороджувальної атрибутики у ДЮСШ.

  1. Спеціальний фонд – 10 557, 9949 тис.грн, з них:

– 3 518,794 тис. грн – придбання підручників по ЗНЗ за рахунок субвенції з державного бюджету; співфінансування капремонту актового залу в ЗНЗ №1, капітального ремонту в ЗНЗ №4 (заміна вікон та дверей); капітальний ремонт в ЗНЗ №5 (заміна вікон та зовнішніх дверей, капремонт покрівлі);

– 576,943 тис. грн – придбання підручників;

– 6 396,1 тис. грн – співфінансування реконструкції ДНЗ №2 (заміна вікон та покрівлі); реконструкція ЗОШ №3 (за рахунок субвенції з держбюджету на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій) та співфінансування 3% за рахунок коштів міського бюджету; реконструкція ЗНЗ №1 (влаштування ПВХ мембрани, сходинкової клітки біля спортзалу, заміна пластикових труб на металеві у водостічній системі)  за рахунок субвенції з держбюджету по 30-км зоні; реконструкція ЗНЗ №2 (реконструкція покрівлі, заміна вікон, утеплення зовнішніх стін, опорядження фасадів)  за рахунок субвенції з держбюджету по 30-км зоні;

– 66,1579 тис. грн –співфінансування 10,1% заходів з енергоефективності (капремонт у харчоблоках закладів освіти з заміною електричних плит).

За обґрунтуванням головного розпорядника бюджетних коштів – управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету  Кузнецовської міської ради бюджетні призначення збільшені на 3 224,090 тис.грн.

  1. Загальний фонд –   3 224, 090 тис. грн, з них:

– за рахунок коштів субвенції з державного бюджету у сумі 2 809,7  тис.грн  збільшуються видатки на виплату пільг, субсидій, допомоги сім’ям з дітьми;

– збільшуються на 207,0 тис. грн видатки на виконання заходів міської програми соціального захисту та 112,410 тис. грн на пільговий проїзд;

– на обслуговування осіб з обмеженими фізичними можливостями в комунальному закладі «Кузнецовський міський центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів» імені З.А.Матвієнко за рахунок субвенцій з районних та міських бюджетів направлено 94,980 тис. грн – придбання канцелярських товарів, кондиціонерів, матеріалів для виготовлення свічок; оплата послуг з встановлення кондиціонерів; вогнезахисне обробляння покрівлі.

За обґрунтуванням головного розпорядника бюджетних коштів – відділу культури виконавчого комітету  Кузнецовської міської ради бюджетні призначення збільшені на 198,396 тис.грн.

  1. Загальний фонд –   175, 590 тис. грн., з них:

– на сценічні костюми для центру дозвілля у сумі 16,380 тис.грн;

– на заходи в галузі культури і мистецтва у сумі 159,210 тис.грн.

  1. Спеціальний фонд – 22, 806 тис. грн., з них:

– 22,806 тис. грн – передплата періодичних видань на 2017 рік.

Крім того, збільшено обсяг резервного фонду міського бюджету на 1 000,0 тис. грн.»

Сухі цифри багато про що говорять і переконуються виборців, що у Кузнецовську влада дбає про жителів, цілеспрямовано вирішує нагальні проблеми. Якби і в Южноукраїнську  органи місцевого самоврядування так піклувались про своє місто, то й ставлення до підвищення рівня оплати праці чиновників було б іншим.

 А. Ніколаєв.

На фото: так виглядає центральний проспект Кузнецовська.

Show Buttons
Hide Buttons