СЛОВО ПРО «НАШ БЕРЕГ» ТА ПРО ДІЯЛЬНІСТЬ ВЛАДИ Власть

21 березня мешканці Южноукраїнська виявили в своїх поштових скриньках чергову соціальну пам’ятку «Наш берег».  З цього приводу до уваги наших читачів – виклад публікації  В.С. Сандула на сайті http://ia-kontakt.info

Зміст останнього друкованого «шедевру» нічим не відрізняється від попередніх. Знову вся вина за зростання тарифів перекладається на депутатів, які не згодні за рахунок бюджету обмежувати рівень подорожчання, даються пояснення, що таке популізм, демагогія і цинізм. Йде мова про «спекуляцію» в підвищенні тарифів. Приводяться дані, де КП ТВКГ піднімає тарифи: на холодну воду + 1,88 грн/м³, на водовідведення + 2,9 грн/м³ — при затвердженні міськвиконкомом 21.02.2018 р. (на той час ЮУАЕС тарифи на ці послуги не підвищувала).

А що стосується приведених цін на воду і водовідведення від ЮУАЕС, то це дійсно мало місце в проекті, викладеному тільки 3.03.2018 р., де частка збільшення ціни від ЮУАЕС становить: на холодну воду + 4,18 грн/м³; на водовідведення + 3,23 грн/м³. На той же час КП ТВКГ показав свої розрахунки: вода холодна + 3,49 грн/м³; водовідведення + 3,93 грн/м³. Це,  чистої води,  однобока інформація від авторів листівки для дезінформації мешканців міста. Прикро, але це вже система.

В пам’ятці знову йдеться про «мораль», про «концесію», розміщено інформацію громадської організації «Рух за гідність» за підписом В. Протаса, в якій слово в слово повторюється все те, про що  йдеться за авторства міського голови на офіційному сайті міста, в пресі, під час «прямих ефірів» з Первомайського телеканалу: критичні зауваження на діяльність окремих депутатів; «все зруйновано і попередня влада до 2015 р. нанесла шкоди понад 100 млн. грн., а для відновлення зруйнованих об’єктів потрібно 50 млн. грн».

Виникає питання: чому міський голова і його «однодумці» так легко оперують цифрами? В місті вже зачекались реальної інформації, яка б мала документальне підтвердження.

«Наш берег» пише і про ситуацію навколо «нового базару»: про занедбаність території, про «успіхи» та інтереси інвестора. Тільки цікаво, що станеться з розаріями, які ще залишилися, і чому в останній час ринок напівпорожній?  Не зрозуміло,  на кого розрахована інформація психолога Михайла Литвака»? Можливо, для «пущей важности»?

Багатьом южноукраїнцям здається, що ефект від цих пам’яток – нульовий: гроші – на вітер, листівки розкидані в під’їздах будинків, а більшість южноукраїнців на них і уваги не звертають.

Під галасливі нападки на ЮУАЕС та на певну частину депутатів  виконком підвищує тарифи на послуги комунальників. Дійсно, у зв’язку зі зростанням складових тарифів, вони потребують перегляду, але цей процес має бути прозорим. На воду холодну й водовідведення вже підвищені тарифи з 12.03.2018 р. і заплановано чергове підвищення. 21.03.2018 р. виконком оперативно вніс на розгляд додаткове питання, спішно забезпечив потрібний кворум і затвердив тариф на послуги КП ЖЕО  по утриманню будинків, збільшивши тариф від 31% до 40%.

В діях влади міста присутні елементи популізму, демагогії й цинізму, про що представники так часто дають з цього приводу пояснення. Незрозумілі взаємні звинувачення, чвари між виконавчою владою міста і депутатами міськради не додають практичної користі місту. Настає момент істини: час конкретно розібратися, як використовуються кошти міського бюджету, направлені на діяльність КП ТВКГ; які будинки обладнані засобами очищення води, обліку тепла і чому не регулюється подача тепла в будинки; яка економія і чому мешканці переплачують за зайве тепло? Южноукраїнців цікавить, що це за ідея про передачу «в концесію» об’єктів і мереж тепловодопостачання і кому? А це що, не відчуження майна громади? Все це відбувається під створений владою галас, що ЮУАЕС хоче відібрати КП ТВКГ.

Цікавлять  наших виборців і наступні  питання:

  • які кошти використані на ремонт вулиць і проїздів і який ефект (дороги розбиті, ремонт ведеться кустарним способом)?;
  • чому мало уваги приділяє міськрада проблемам міської лікарні? А це здоров’я як працюючих, так і всіх мешканців, які практично нічого не знають про медичну реформу.

Міськрада практично відсторонилася від важливого питання – вирішення тарифної політики в місті, яку вирішують 10-14 членів  виконкому, в деяких випадках, поспіхом. Остання сесія показала, що в міській раді і виконкомі немає єдності у вирішенні важливих для міста питань. Наприклад, розгляд питання по звільненню секретаря ради: непереконливі аргументи ініціаторів; практично не було звіту секретаря ради і обговорення – хіба що репліки; не для покращення ситуації, а просто технічної заміни. До секретаря ради є претензії, як до депутата, яка ні разу не зустрілася з виборцями, як і більшість депутатів цього скликання.  А коли один із депутатів запропонував зняти питання з розгляду, це й упередило результат голосування. Не зрозуміло, чому на сесії відсутні 10 депутатів, в тому числі 6 «однодумців» міського голови? Із присутніх на сесії 24 депутатів і міського голови за результатами таємного голосування проголосувало 6 – «за», 5 – «проти», інші просто не голосували. Цей результат наводить на невеселі роздуми: що за цим криється? Схоже на те, що депутатів і виконавчу владу більш турбують посади, ніж проблеми міста.

Питання використання бюджетних коштів, землі розглядаються в міськраді в постійних суперечках, скандалах, можливо, навіть упереджено, а деякі видатки з бюджету вирішуються легко. Як приклад – резервування коштів в сумі 70 тис. грн. на проведення експертної оцінки робіт по заміні вікон в навчальних закладах. Навіть, якщо сьогодні діючий Закон потребує проведення цієї процедури – ціна питання значно завищена (виконані роботи – прості). І це вже система – на кожній сесії вирішуються одноразові питання розподілу бюджетних коштів.

Міський голова постійно інформує громаду про одне й те ж, але все-таки його чомусь більше всього турбують проблеми КП ТВКГ, а не проблеми медицини, освіти, благоустрою. Чого варта ситуація, яка склалася в міській лікарні, де майже рік не було керівника, а вірніше, було два – тільки не зрозуміло, на яких правах? І останнє звільнення Самойленка М.І. може викликати судові справи, як це було не раз у зв’язку з порушенням міськвиконкомом діючого законодавства.

Останнім часом міський голова на офіційному сайті пропонує лекцію про важливість атомної енергетики; висловлюється за будівництво котельної для міста (незрозуміло, яким запасом органічного палива забезпечене місто), а цей об’єкт тягне за собою реально високу вартість.

Міський голова 19.03.2018 р. запропонував проведення громадських слухань у місті. Це, дійсно, важливо, але ці слухання повинні бути реальними – не тільки з підлеглими працівниками бюджетної сфери і комунальниками, а й з мешканцями міста, з працівниками основного підприємства – ВП  ЮУАЕС. Якщо слухання будуть проведені так, як це було завжди, то вони не відображатимуть думку більшості жителів.

Міський голова повинен вирішувати реальні проблеми міста. Діяльність виконкому й міськради в останні два роки підтверджує неспроможність вирішувати проблемні питання міста в повному обсязі; панує нестабільність і, напевне, влада міста вже потребує перезавантаження.

Я висловлюю думку не тільки свою, а й багатьох мешканців міста. Мене більш всього хвилює те, щоб южноукраїнці були захищені від непомірного зростання тарифів діючою міською владою, а не переводом стрілок на когось, щоб моє місто було затишним, гарним, зеленим, щоб у мешканців, особливо молодих, було щасливе майбутнє…

В.С. Сандул.

Show Buttons
Hide Buttons