Вознесенська ОДПІ повідомляє

Цілодобове  функціонування сервісу «Пульс податковий напрямок»

Саме з такої тематики був проведений сеанс телефонного зв’язку «Гаряча лінія» начальником Вознесенської ОДПІ ГУ ДФС у Миколаївській області Наталією Манжелей, під час якого вона відповіла на наступні питання:

Що собою представляє сервіс «Пульс»?

Сервіс «Пульс» – це телефонна лінія (044) 284-00-07, за телефоном якої громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників фіскальної служби, про можливі корупційні дії з їхнього боку, а також проблеми, які виникають під час здійснення митного контролю чи митного оформлення товарів і транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України.

Чи можна звертатись на сервіс «Пульс» не називаючи свого прізвища, ім’я та по батькові, а також не повідомляючи місце проживання?

назвати своє прізвище, ім’я, по-батькові (посаду, назву суб’єкта господарювання), місце проживання (адресу юридичної особи) та обов’язково зазначити назву органу ДФС, з яким пов’язана подія, прізвище, ім’я, по-батькові працівника органу ДФС, в роботі якого вбачаються протиправні або корупційні дії, та суть проблеми.

Які терміни розгляду інформації на сервіс «Пульс»?

Працівник сервісу повідомляє про результати розгляду невідкладно або протягом 1-3 робочих дні. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання не перевищує 15 днів.

Кількість документів, наданих платниками Вознесенської ОДПІ за допомогою «Електронного кабінету», перевищила  780 звітів

З початку 2015 року кількість користувачів  електронного сервісу ДФС «Електронний кабінет платника податків» склала 392 особи. Протягом січня – лютого поточного року за допомогою зазначеного сервісу до Вознесенської ОДПІ  надано  787 звітів та інших документів.

Також розширено функціональні можливості «Електронного кабінету». Відтепер, за допомогою цього сервісу, платник може подавати заяву щодо отримання довідки про відсутність заборгованості та отримувати її в електронному вигляді. Крім цього, можна заздалегідь визначити розмір пені, що буде нарахована після погашення суми боргу.

Нагадаємо, що електронний сервіс ДФС «Електронний кабінет платника податків» дає платникам можливість надавати податкову звітність до органів ДФС в електронній формі, що економить час та унеможливлює втручання людського фактору у взаємодію між платником податків та державним  фіскальним органом.

Нарахування ЕСВ фізичним особам, які працюють за основним місцем роботи

Вознесенська ОДПІ ГУ ДФС у Миколаївській області нагадує, що якщо заробітна плата за основним місцем роботи (база нарахування єдиного внеску) не перевищує розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на місяць, за який нараховується заробітна плата, сума єдиного внеску розраховується як добуток розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на місяць, за який нараховується заробітна плата (дохід), та ставки єдиного внеску, встановленої для відповідної категорії платника. Умовою застосування зазначеної норми є перебування найманого працівника у трудових відносинах повний календарний місяць.

У разі звільнення або прийняття працівника на основне місце роботи протягом місяця, в якому нарахована заробітна плата за відпрацьований час не перевищує розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на місяць, сума єдиного внеску розраховується з фактично нарахованої заробітної плати незалежно від її розміру.

При нарахуванні заробітної плати фізичним особам з джерел не за основним місцем роботи ставки єдиного внеску застосовуються до визначеної бази нарахування незалежно від її розміру.

Зазначений порядок визначений ст. 8 Закону України від 08.07.10 №2464 “Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» та роз’яснений листом ДФС України від 14.02.15 № 4979/7/99-99-17-03-01-17 “Про застосування норм законодавства”.

Вивчаємо електронне адміністрування ПДВ

Про запровадження системи електронного адміністрування ПДВ, порядок реєстрації та виписки податкових накладних, а також про оновлену форму декларації з податку на додану вартість йшлося під час зустрічі начальника управління оподаткування юридичних осіб Богровенко А.В. із представниками бізнесу.

Увагу присутніх було акцентовано на тому, що податкове зобов’язання, задеклароване в податковій декларації з податку на додану вартість за лютий місяць, необхідно зараховувати на відкриті електронні рахунки. При цьому, кошти з електронного рахунку платника ПДВ перераховуються Казначейством в автоматичному режимі до бюджету на підставі реєстрів платників ПДВ, які автоматично формуються ДФС.

Крім того, учасники зустрічі дізналися про постанову Кабінету Міністрів України від 4 березня 2015 р. N 82 «Про внесення змін до Порядку електронного адміністрування податку на додану вартість».

Проведення таких зустрічей дає змогу обговорити питання, які потребують роз’яснення та вияснити нюанси практичного застосування нововведень до Податкового кодексу України.

Випадки коли платник податку може застосувати процедуру податкового компромісу

Процедура податкового компромісу (згідно з пунктом  2.2 Методичних рекомендацій щодо особливостей уточнення податкових зобов’язань з податку на прибуток підприємств та податку на додану вартість у разі застосування податкового компромісу, затверджених наказом ДФС України  від 17.01.2015 № 13) поширюється на:

  1. випадки добровільного декларування платником податків занижених податкових зобов’язань з податку на додану вартість (далі – ПДВ) та податку на прибуток у відповідних податкових звітних періодах до 1 квітня 2014 року (п. 1 підрозд. 9 прим. 2 розд. XX «Перехідні положення» ПКУ);
  2. випадки добровільного декларування платником податків занижених податкових зобов’язань у разі, коли у платника податків незалежно від процедури податкового компромісу за рішенням контролюючого органу розпочата документальна перевірка або складено акт за наслідками такої перевірки (п. 7 підрозд. 9 прим. 2 розд. XX «Перехідні положення» ПКУ);
  3. випадки, коли платник податків отримав податкове повідомлення-рішення, за яким податкові зобов’язання з податку на прибуток підприємств та/або ПДВ не узгоджені відповідно до норм ПКУ (п. 7 підрозд. 9 прим. 2 розд. XX «Перехідні положення» ПКУ);
  4. неузгоджені суми податкових зобов’язань з податку на прибуток підприємств та/або ПДВ, визначені у податкових повідомленнях-рішеннях, щодо яких триває процедура адміністративного оскарження (п. 7 підрозд. 9 прим. 2 розд. XX «Перехідні положення» ПКУ);
  5. неузгоджені суми податкових зобов’язань з податку на прибуток підприємств та/або ПДВ, визначених у податкових повідомленнях-рішеннях, щодо яких триває процедура судового оскарження (п. 7 підрозд. 9 прим. 2 розд. XX «Перехідні положення» ПКУ).

Слід зазначити, що податковий компроміс з урахуванням строків давності відповідно до ст. 102 ПКУ застосовується до правовідносин, що виникли до 1 квітня 2014 року, та поширюється виключно на податкові зобов’язання з податку на прибуток підприємств та/або податку на додану вартість незалежно від того, проводилися перевірки контролюючих органів чи ні за такі періоди (п. 11 підрозд. 9 прим. 2 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ).

Нагадуємо, що відповідно до п. 1 підрозд. 9 прим. 2 розд. ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) податковий компроміс – це режим звільнення від юридичної відповідальності платників податків та/або їх посадових (службових) осіб за заниження податкових зобов’язань з податку на прибуток підприємств та/або податку на додану вартість за будь-які податкові періоди до 01.04.2014 з урахуванням строків давності, встановлених ст. 102 ПКУ.

Податковий компроміс розповсюджується виключно на факти заниження податкових зобов’язань з податку на додану вартість (у зв’язку із завищенням податкового кредиту) та податку на прибуток (у зв’язку із завищенням витрат, що враховуються при визначенні об’єкта оподаткування).

Про основні функції та діяльність фіскальної служби

Про виникнення податків, важливість сплати податків та їх значення в соціально-економічному житті держави, діяльність фіскальної служби сьогодні  та багато іншого йшла мова під час засідання «круглого столу» начальника Вознесенської ОДПІ Манжелей Н.І. з волонтерами Вознесенської ОДПІ – студентами Вознесенського коледжу Миколаївського Аграрного Університету.

Насамперед Наталія Манжелей подякувала  волонтерам Вознесенської об’єднаної державної податкової інспекції – студентам Вознесенського коледжу Миколаївського Аграрного Університету за плідну співпрацю. Побажала успіхів у навчанні. Зазначила, що разом ми робимо загальну справу|спільної|| – перетворення України в державу європейського зразка|взірця|! Та закликала |теперішні|дотримуватись принципу: «Я піклуюся про країну, а потім країна піклується про мене». Тільки|лише| так можна побудувати|спорудити| могутню, розвинену державу – УКРАЇНУ!

Далі мова йшла про те, що сьогодні фіскальна служба України проходить складний і дуже необхідний етап свого розвитку, а саме: модернізацію і реорганізацію органів Державної фіскальної служби. Акцентовано увагу на функціях та завданнях, які покладені на Державну фіскальну службу. Також  обговорили питання роботи Центру обслуговування платників Вознесенської ОДПІ, створенні усіх умов для комфортного отримання адміністративних послуг, роботі електронних сервісів.

Наприкінці засідання Наталія Іванівна висловила надію, що волонтери Вознесенської ОДПІ, а саме студенти Вознесенського коледжу МНАУ у майбутньому стануть сумлінними платниками податків та, можливо, хтось прийде працювати у фіскальну службу.

До уваги платників податків!

Вознесенська ОДПІ ГУ ДФС у Миколаївській області повідомляє про те, що 10 квітня 2015 року в м. Миколаєві відбудеться семінар для платників податків та представників громадськості на тему: «Від ПДВ до ЄСВ – всі зміни податкового законодавства».

Його проводить заступник Голови Комітету з питань судової практики Асоціації податкових радників, партнер Адвокатського об’єднання IMG Partners Леся Каспрук.

У ПРОГРАМІ СЕМІНАРУ:

– ПОДАТКОВІ ПЕРЕВІРКИ ТА ПОДАТКОВИЙ КОМПРОМІС у 2015 році;

– ЄДИНИЙ СОЦІАЛЬНИЙ ВНЕСОК:

– ЄДИНИЙ ПОДАТОКУ у 2015 році;

– ПОДАТОК НА НЕРУХОМЕ МАЙНО ЮРИДИЧНИХ ОСІБ;

– ЕЛЕКТРОННЕ АДМІНІСТРУВАННЯ ПДВ – панацея чи грабіж?;

– ПОДАТОК НА ПРИБУТОК – «Чи є різниця в податкових різницях».

Місце проведення: м. Миколаїв, вул. Парижської Комуни, 3-А, Миколаївський державний аграрний університет, новий корпус економічного факультету, аудиторія 301.

Реєстрація здійснюється за тел.:  38 044 568 57 95, 38 044 482 28 58, 38 066 904 01 34 – Анна Деревянко.

Більш детальну інформацію про семінар можна отримати за посиланням: http://rnba.com.ua.

Межа ціни: тютюнові вироби у роздрібній мережі

Вознесенська ОДПІ ГУ ДФС у Миколаївській області нагадує, що продаж тютюнових виробів у роздрібній мережі з 01.01.2015 року здійснюється за цінами, не вище за максимальні роздрібні ціни, встановлені виробниками або імпортерами товарів, збільшені на суму акцизного податку з роздрібної торгівлі підакцизних товарів.

Тобто, до максимальної роздрібної ціни додається акцизний податок з роздрібної торгівлі підакцизними товарами – 5 відсотків. Вартість тютюнових виробів, вище за яку не дозволено їх реалізацію, можна отримати, помноживши максимальну роздрібну ціну (вказану на пачці) на 1,05. Більш детально за цими та іншими роз’ясненнями можна звернутися за телефоном 4-32-16.

Потрібна консультація або довідка – звертайтесь до ЦОПу!

Впровадження індивідуального підходу до кожного конкретного платника податків, професійність і увага до проблем та питань відвідувачів Центру обслуговування платників – головний пріоритет Вознесенської ОДПІ ГУ ДФС у Миколаївській області.

Протягом січня-лютого 2015 року у ЦОПі надано 598 адміністративних послуг.  Частіше серед наданих адміністративних послуг має послуга з видачі картки платника податків. У січні – лютому їх було видано 347. Про це повідомляє  начальник Вознесенської ОДПІ Наталія Манжелей.

Нагадуємо, що Центр обслуговування платників приймає звітність, надає безкоштовне програмне забезпечення, інформаційно – консультаційні та адміністративні послуги. Тут можна стати на облік в органах фіскальної служби, отримати свідоцтво, ліцензію, необхідну податкову довідку тощо.

Шановні платники, звертайтесь! Фахівці Вознесенської ОДПІ чекають Вас за адресою: м.Вознесенськ, провулок Братів Іпатових, 6.

Вознесенська ОДПІ

Show Buttons
Hide Buttons